Uzraksti mums
noteikumiem
Nosūtīt jautājumu
Uzdot jautājumu

Datorprasmes

Neformālā izglītība

Digitālā mārketinga analīze ar Google Ads (10_5)

Programmas mērķis: Apgūt teorētiskās un praktiskās zināšanas Google Ads reklāmas veidošanā, digitālā mārketinga pamatos un digitālā mārketinga attīstībā.

Programmas saturs (80 akad.st.):

  • Digitālā mārketinga pamati un digitālā mārketinga attīstība.
  • Google Ads platforma un reklāmu kampaņu pamati.
  • Google reklāmas konta izveidošana un iestatīšana
  • Google Ads grupu strukturēšana, digitālā segmentēšana.
  • Atslēgvārdu izpēte, optimizācija un iesaiste.
  • Kampaņu veidošana.
  • Google Ads kampaņu būtība un efektivitāte
  • Kampaņas mērķu uzstādīšana.
  • Kampaņu optimizēšana
  • Digitālā mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšana precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.
  • Kampaņas rezultātu analīze.
  • Atkārtota mārketinga ieguvumu un nozīmīguma apzināšanās.
  • Ienākumu un izdevumu analīze, uzņēmuma reklāmas stratēģijas novērtējums
  • Noslēguma pārbaudījums.

Izglītojamā ieguvumi pēc programmas apgūšanas:

Zināšanas:

  • Zināšanas Google Ads reklāmas veidošanā, digitālā mārketinga pamatos un digitālā mārketinga attīstībā;
  • Zināšanas uzņēmuma Google Ads kampaņu veidošanā.

Prasmes:

  • Prasmes Google Ads reklāmas veidošanā, digitālā mārketinga pamatos un digitālā mārketinga attīstībā;
  • Prasme uzņēmuma Google Ads kampaņu veidošanā;
  • Prasmes digitālā mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšanā precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.

Kompetences:

  • Spēj veikt Google Ads reklāmas;
  • Spēj veidot uzņēmuma Google Ads kampaņu;
  • Spēj pielietot iegūtās prasmes un zināšanas digitālā mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšanā precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.

Pēc izglītības programmas apgūšanas tiek izsniegta neformālās izglītības programmas apliecība.


KONTAKTINFORMĀCIJA UN PIETEIKŠANĀS:
29812420


Mācību programmas īstenošanas vietas:
Kopīgot
Pieteikties mācību programmai
noteikumiem
Pieteikties kursiem